درباره ما
HiPSP به عنوان پلتفرمی پیشرو در مدیریت کارگزاران شرکتهای پرداخت الکترونیک، به بهبود فرآیندهای مدیریتی شما میپردازد. ما با بهرهگیری از تخصص و فناوری، به هدف افزایش کارایی و تضمین امنیت در حوزه پرداخت الکترونیک متعهد هستیم.
- شامل نسخه وب، اندروید و ویندوز
- بدون نیاز به تهیه سرور اختصاصی
- پشتیبانی و بروزرسانی مستمر با آخرین تغییرات
HiPSP به عنوان یک استارتاپ پیشرو، به شما اطمینان میدهد که همواره از یک سرویس پایدار و بهروز بهرهمند خواهید شد. ما بهطور دائمی سرویس خود را با آخرین تغییرات شبکه شاپرک بروز میکنیم، بدون هزینه اضافی برای شما. هدف ما کاهش هزینهها و افزایش درآمد شرکتهای وابسته به پرداخت الکترونیک است. با استفاده از ابزارهای پیشرفتهای که در اختیار شما قرار میدهیم، مدیریت نمایندگان خود را به سادگی و با کارایی بالا انجام دهید. علاوه بر این، با استفاده از نرمافزار مدیریت اطلاعات ساختار سازمانی شما بهبود مییابد. سامانه جامع مدیریت پذیرندگان ما شرایطی را فراهم میآورد که کارگزاران شرکتهای پرداخت در هر اندازهای امکان بهرهمندی از خدمات ما را داشته باشند.
نماینده های فعال وابسته به کارگزاران و دفاتر نمایندگی شرکت های پرداخت
کارگزار و نماینده های وابسته به شرکت های پرداخت الکترونیک
سال فعالیت مستمر در ارائه خدمات به شرکت های فعال در حوزه هدایت تراکنش
تقدیرنامه ارسال شده از سمت کارگزاران و دفاتر نمایندگی شرکت های پرداخت الکترونیک
خدمات ما
سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شامل خدمات زیر می شود
وب سایت سامانه جامع
وب سایت سامانه جامع نسخه تحت وب نمایندگان شما می باشد.
اپلکیشن سامانه جامع
نسخه اندروید سامانه جامع برای دسترسی بیشتر نمایندگان در هر لحظه و هرکجا
نرم افزار HiPSP
نرم افزار تحت ویندوز برای مدیریت فرآیند های مرتبط با نمایندگان شما
نرم افزار مدیریت وظایف و نامه ها
مدیریت وظایف و ارسال نامه های اداری بخش جدایی ناپذیر ارتباط شما با نمایندگان می باشد
نسخه وب
تمامی خدماتی که شرکت های پرداخت الکترونیک در اختیار شما قرار می دهند را به نماینده خود ارائه دهید و بدون نگرانی از تداخل و سردرگمی فعالیت ها هر روز پیشرفت کنید.
نسخه اندروید
پورتال رو بزار تو جیب نماینده هات! تمام خدمات رو به سادگی در هر مکان و هر لحظه در اختیار نماینده هات قرار بده.
نرم افزار HiPSP
سازماندهی، مدیریت، اطلاعیه، بررسی، گزارشات و ده ها امکان دیگر برای مدیریت نماینده ها و پذیرندگان
اتوماسیون اداری
دستورالعمل، وظایف، نامه ها، اطلاع رسانی های لازم رو با استفاده از سرویس مدیریت وظایف و نامه ها تجربه کن
امکانات
مهمترین مواردی که با استفاده از سامانه جامع مدیریت نمایندگان و پذیرندگان به آن ها دست خواهید یافت
قیمت ها
پلن های سامانه جامع مدیریت نمایندگان و پذیرندگان
رایگان
0 / ماهیانه
- 2 نماینده
- 4 کاربر
- 500 پذیرنده
- 1 گیگابایت فضا
- مدیریت فرآیند خودپرداز
- سرویس های اطلاع رسانی
- فروشگاه و آموزشگاه
مقدماتی
1.490.000 / ماهیانه
- 5 نماینده
- 8 کاربر
- 1000 پذیرنده
- 2 گیگابایت فضا
- مدیریت فرآیند خودپرداز
- سرویس های اطلاع رسانی
- فروشگاه و آموزشگاه
اقتصادی - پیشنهادی
2.490.000 / ماهیانه
- 10 نماینده
- 12 کاربر
- 2000 پذیرنده
- 4 گیگابایت فضا
- مدیریت فرآیند خودپرداز
- سرویس های اطلاع رسانی
- فروشگاه و آموزشگاه
حرفه ای
2.990.000 / ماهیانه
- 30 نماینده
- 30 کاربر
- 10000 پذیرنده
- 10 گیگابایت فضا
- مدیریت فرآیند خودپرداز
- سرویس های اطلاع رسانی
- فروشگاه و آموزشگاه
سفارشی (تماس بگیرید)
بدون محدودیت
- سرور اختصاصی
- برند و لوگو اختصاصی
- پشتیبانی اختصاصی
- سامانه پیامک اختصاصی
- دامین اختصاصی
- انتشار در کافه بازار
- شخصی سازی
سوالات پر تکرار
چرا استفاده رایگان برای این سرویس در نظر گرفته اید؟
استفاده رایگان این سرویس برای آن دسته از مشتریانی می باشد که در شروع فعالیت این حوزه می باشند و یا از لحاظ مالی و ساختاری دچار ضعف می باشند.
هدف این سرویس و نحوه عملکرد آن به چه صورت می باشد؟
این سرویس با ساتفاده از 3 نرم افزار شامل(وب، اندروید و ویندوز) امکان مدیریت درخواست های نمایندگان شما رو فراهم می نماید و ساختار سازمانی مناسبی برای شما فراهم می آورد. با ساتفاده از این سرویس شما این امکان را خواهید داشت تا علاوه بر امکان جذب نماینده ، بستری برای ثبت درخواست های آن ها و مدیریت اطلاعات را داشته باشید.
چه تضمینی نسبت به امنیت اطلاعات و مدارک پذیرندگان می دهید؟
ما رقیب شما در این حوزه نیستیم، تمام تلاش گروه ما افزایش خدمات و امکانات شما و رشد بیشتر مجموعه شما می باشد. در عین حال تمامی اطلاعات شما رمزنگاری می گردد و این امکان برای شما در نظر گرفته شده است تا در بازه های زمانی منظم مدارک پذیرندگان خود را به سیستم های داخلی خود انتقال دهید
سرویس های اطلاع رسانی شامل چه مواردی هستند؟
با توجه به تجربه 4 ساله ما و تغییرات لحظه ای قوانین و خطاهای متنوع شرکت های پرداخت ما سرویس هایی جهت اطلاع رسانی به موقع در اختیار شما قرار می دهیم که شامل : نوتیفیکیشن، پیام درون برنامه ای ، پیام خبرنامه ای، پیامک و صندوق پیام های همگانی می باشد
راه اندازی و آموزش استفاده از این ابزار ها به چه صورت می باشد؟
بعد از ثبت نام شما همکاران ما برای آموزش و راه اندازی سرویس های اشاره شده با شما تماس خواهند گرفت، البته بعد از ثبت نام مستندات لازم جهت استقرار و فعال سازی سامانه برای شما نمایش داده خواهد شد.
ارتباط با ما
HiPSP
برای آشنایی بیشتر با سامانه جامع مدیریت پذیرندگان HiPSP می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.
استان خراسان رضوی
مشهد، لادن۳، پلاک ۷۰
hipsp@outlook.com
09159044551